Παροχές

Το πολύγλωσσο προσωπικό μας είναι πάντα στη διάθεσή των πελατών μας για να βοηθήσει και εξυπηρετήσει κάθε επιθυμία τους.

114fav
114fav

Χωρίς Χρέωση

  • Ρεσεψιόν / υποδοχή ανοικτή επί 16 ώρες. Ανταπόκριση της υποδοχής (με εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική κλήση) επί 24 ώρες
  • Καθημερινή υπηρεσία δωματίου (9πμ – 9μμ)
  • Φαξ / Φωτοτυπικό
  • Στάθμευση αυτοκινήτων εντός ξενοδοχείου 10 Θέσεων. Διατίθενται δωρεάν, κατόπιν διαθέσιμων θέσεων. Αν επιθυμείτε εγγυημένη θέση είναι με χρέωση (5,00 ευρώ την ημέρα). Εναλλακτικά δωρεάν εκτός ξενοδοχείου
  • Κάμερες παρακολούθησης δημόσιων χώρων
  • Πισίνα εξωτερική 75τ.μ. με μπαμπού σαλονάκια, ομπρέλες και ξαπλώστρες με στρώμα
  • Βιβλιοθήκη Ελληνικής και ξένης λογοτεχνίας
  • Wifi σε κοινόχρηστους χώρους
  • Ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός- Info Kiosk
  • Κήπος με πλούσια βλάστηση
  • Γρήγορο check in – check out *
  • Παροχή πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) για groups
  • Παροχή φαγητού ή πρωινού σε ειδικές συσκευασίες κατόπιν αιτήματος
  • Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών από και προς το δωμάτιο κατόπιν αιτήματος
  • Μεταφορά μεμονομένων πελατών από ή προς το λιμάνι / αεροδρόμιο / ΚΤΕΛ κατόπιν συνεννόησης με το ξενοδοχείο προσφέρεται για απευθείας μόνο κρατήσεις μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων του ξενοδοχείου μας και αποτελεί μέρος πακέτου προσφοράς
  • Χώρος αποθήκευσης αποσκευών
  • Υπηρεσία ζύγισης αποσκευών
  • Υπηρεσία απογευματινής ταχτοποίησης των δωματίων κατόπιν αιτήματος
  • Παιδικές κούνιες και extra bed κατόπιν αιτήματος και διαθεσιμότητας
  • Ειδικό κάθισμα φαγητού για βρέφη
  • Υπο-αλλεργικό δωμάτιο
  • Δωμάτια μη καπνιστών
  • Ανοιγόμενα παράθυρα και μπαλκονόπορτες επιτρέπουν τον φυσικό αερισμό των δωματίων
  • Αφύπνιση πελατών-ξυπνητήρι κατόπιν αιτήματος
  • Συσκευές μετατροπής ρεύματος-αντάπτορες
  • Επιλογή μαξιλαριών (ψηλό- χαμηλό)
  • Επιλογή στρώματος (σκληρό-μαλακό/ ψηλό -χαμηλό)
  • Παράδοση αλληλογραφίας
  • Σκάκι
  • Τάβλι
  • Τράπουλα
  • Προσωπικό με εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες
  • Φώτα ανάγκης
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ανίχνευσης καπνού και φωτιάς με άμεση ενεργοποίηση συναγερμού και κατάλληλο εξοπλισμό άμεσης επέμβασης
  • Οπτική ένδειξη συναγερμού για άτομα με προβλήματα ακοής
  • Χρήσιμες πληροφορίες και σχέδιο αντίδρασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
  • Τα κατοικίδια ΔΕΝ επιτρέπονται
  • Οργανωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών
  • Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες (American Express, Visa, Euro/MasterCard, Diners, Maestro)
  • Check in 14:00 – 23:30, Check out 07:00 – 12:00

Με Χρέωση

  • Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
  • Bar-cafe με HD FLAT τηλεόραση 42’’ με δορυφορικά κανάλια
  • Ενοικίαση αυτοκινήτου/ μοτοποδηλάτου
  • Ενοικίαση πετσετών θαλάσσης ή πισίνας
  • Ενοικίαση κουζινικών και μαγειρικών σκευών και συσκευών για το standard τύπο δωματίου
  • Μπιλιάρδο
  • Ποδοσφαιράκι
  • Internet corner (Ενσύρματο)
  • Τηλέφωνο με κερματοδέκτη
  • Υπηρεσία πλυσίματος – στεγνώματος – σιδερώματος ρούχων
  • Παιδικό καρότσι
  • Υπηρεσία φύλαξης παιδιών κατόπιν αιτήματος
  • Υπηρεσία παραγγελίας λουλουδιών κατόπιν αιτήματος
  • Υπηρεσία κομμωτηρίου κατόπιν αιτήματος
  • Υπηρεσία περιποίησης νυχιών κατόπιν αιτήματος
  • Υπηρεσία μασάζ για χαλάρωση και ευεξία κατόπιν αιτήματος
  • Γιατρός στο ξενοδοχείο κατόπιν αιτήματος 24/7
  • Κράτηση θέσεων για εκδρομές, καταδύσεις, ιππασία, σαφάρι, ιστιοπλοοία, ενοικίαση θαλάσσιου σκάφους, εκδρομή με ελικόπτερο
  •  Σουβενίρ τμήμα με παραδοσιακά ντόπια προϊόντα
  • Μεταφορά πελατών κατόπιν συνεννόησης με το ξενοδοχείο, καλούμε ΡΑΔΙΟ-ΤΑΧΙ
  • Μπάρμπεκιου υπηρεσίες
  • Δυνατότητα παροχής laptop ή tablet
  • Σάουνα
  • Αυτόματοι πωλητές για 24Ωρη εξυπηρέτηση
  • Σνακς και γεύματα από το διαθέσιμο κατάλογό μας
  • Τηλεφωνικό κέντρο για εξωτερικές κλήσεις

* Express Check Out είναι διαθέσιμο. Χρειάζεται οι πελάτες να δηλώσουν στοιχεία πιστωτικής κάρτας και email. Όποιος πελάτης επιθυμεί αυτή την υπηρεσία θα πρέπει να συναινέσει ότι δίνει έγκριση στο ξενοδοχείο να χρεώνει την κάρτα του για τυχόν χρεώσεις και αγορές που δεν έχουν εξοφληθεί μέχρι στιγμής, χωρίς τη φυσική παρουσία της κάρτας ή του πελάτη. Το ξενοδοχείο θα στείλει ανάλυση λογαρισμού και λοιπών χρεώσεων στο δηλωμένο email.